Pages





~dIrI InI~
diri ini,
sentiasa digelumangi.
diselaputi dan disaluti,
oleh beban sendiri,
diri ini,
entah sampai bila akan
menemui sinar yg sempurna,
dan beroleh kesenangan sentiasa.
namun,
tiada jiwa yg akan mngerti,
dan cuba untuk bertanyakan
kesedihan hati,


~pErsAhAbAtAn~
sahabat...
dalam ranjau berduri ini,
bnyak pahit maung,suka duka,
kita harungi bersama,
impian malah angan2x sekalipun
gurau senda,
gelak tawa dan tangisan,
di waktu itu,
sering kedengaran,
meskipun sekian lama ia berlalu,
sahabat tersayang....
antara kita blum pernah kecundang,
tidak pernah tewas,
kita tabah wahai teman,
tembok yg kita bina,
ats usaha bsama masih kukuh,
ia tidakkan goyah,
apalagi roboh,
bgitulah kuat dan tegapnya,
benteng persahabatan kita.
sahabat tersayang....
mengertilah..
fahamilah,
ketahuilah,
percayailah,
sehingga penghujung usia,
sekalipun,
kita adalah sahabat sejati,

~hAti~
aku pernah membencimu,
aku pernah menyakiti hatimu,
andai aku mengerti,
maksud tersirat itu,
andai aku mengerti,
perasaan mu itu,
betapa tulus cinta mu padaku,
sayang...
hati ini telah dimilki,
oleh insan yang tidak mempeduli,
aku pasrah dengan kebisikan hati,
tiada noktah cinta ini terhadapnya,
walau diri ini dipersenda boneka,
sayang...
andai bisa diri ini kau milki,
ketahuilah..
dirinya tetap di takhta hati ku,
kerna cinta padanya cinta sejati.


~rEnUnGkAnlAh~
"dimana kan ku cari ganti,serupa denganmu"...
kau sentiasa dalam ingatan,
walau kini tinggal memori luka,
biar seribu kali cuba dilupakan,
kau sebahagian masa silamku,

"engkau tetap engkau"
tiada insan lain sepertimu,
aku tak setaraf,
buat insan istimewa sepertimu,

"penyelesaian jalan terbaik"
cuba renungkan ia kembali,
berfikir secara positif,
jawapannya ada disana,

"hanya satu ku pinta"
kemaafan tulus ikhlas dari dirimu...
kesetiaan yg ada dalam dirimu....

0 ulasan:

Post a Comment

~ccuumiill~

k@u & @ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers